среда, 30 сентября 2009 г.

Teise vooru lõpuviled on kõlanud

Suurüllatus siis Zürichi klubilt.

Minu needusest oli niipalju kasu, et Maarja Itaallastest ründeliin jäi kuivale. See eest olid tema tiimis mõlemad Manu väravalööjad. Minu kapten Scholes seevastu ei saanud isegi vahetusest mängu :(

Bordeaux väravavaht tõi mulle plaanipärase puhta puuri. Samas Küprose poisid järjekordselt suutsid hästi esineda ja minu loodetud Kalou kübaratrikk jäi tulemata ...

Liiga liidrina jätkab Maarja kusjuures tema varumeestepingile jäi 14p teeninud Tihinen kes ei läinud arvesse poisid tehke järele !!

Kui poleks Lauril Tihinen kogemata platsile pääsenud oleks talle lähemale saanud ....

Õnneks Muurekil jäi ka värava löönud kaitsja pingile vedelema ja suutsin veidi eest rebida .....

Kuigi minu kapten Scholes tõi mulle baranka tuleb vooruga rahule jääda.

Homme võib-olla ka natuke statistilisi iseärasusi aga praegu magama.

2 комментария:

  1. see mäng on lihtne. tuleb osta cristina ja panna ta kapteniks - garanteeritud 30 punkti voorus. ülejäänud 10 seppa võivad olla suvalised - vast teise 30 kambapeale ikka kokku veeretavad.

    ОтветитьУдалить
  2. ei saa öelda, et Mareku kommentaaris puuduks iva...

    ОтветитьУдалить