пятница, 18 сентября 2009 г.

Statistikat natuke ka !

39,3 % Meie liiga punktidest saadi kaitsemängijate arvelt. Lauri teenis 31/48st.

36,2 % Punkte saadi poolkaitsest. Parimana Maarja 23/57 st.

Ilmselt peabki eestlaste jalgpall kaitsest lähtuma .....

Kõige rohkem punkte meie Liiga osalejatele tõi Lahm (30) keda oma teamis ei kasutanud ainult Jaanus ja Marek. Mõts seevastu pani ta koguni kapteniks !

Teisele kohale tõusis tänu Maarjale (Pani kapteniks) Kuyt 27p

Kolmandat kohta jagasid Ashley Cole ja Scholes 18 p

Ka vanameister Ballack ei vedanud oma poolehoidjaid alt teenides meie liigale 12 p

Liiga populaarseim väravavaht Buffon (neljas teamis) oli kahjuks sunnitud ühe palli oma võrgust välja korjama ja seetõttu ka lahjalt punkte tema eest saadi.

Esialgu rohkem nagu polegi. Kui kedagi veel miski stats huvitab andke teada mul data excelis sees saan töödelda.

1 комментарий:

  1. nujah, mul oli väga hea põhjus oma tiim kaitsjaist kubisema panna - pappi ju pole... Ja nagu elu näitas, siis hea on, et kaitsjaile panustasin - poolikud ja ründajad olid lihtsalt haledad. Ja kui mul on siin peale esimest mängu koos 37 punkti kaitsjatest+väravavahist, siis veider on see, et premier league'i manageris on mul peale VIIT vooru kaitseliini+väravavahi saldo 20 punkti (väravavaht nullis). Ma ikka ei oska...

    ОтветитьУдалить